Direct marketing training

Wim van der Mark

Voor meer en betere response


Direct marketing wordt steeds meer digital marketing. Welke media succesvol zijn, verschilt per aanbod en per doelgroep. Google stuurt soms papieren mailings om Adwords diensten te verkopen.

 

In een maatwerk direct marketing training werk je met uitingen van je eigen organisatie. Ik stem de theorie helemaal af op jullie praktijk. Ik ben een zeer ervaren direct marketeer en train bij de grote direct marketingorganisaties in en buiten Nederland, Doel van vrijwel elke training is het optimaliseren van response. Meer response en betere response.

Onderwerpen voor een direct marketing training:

  • Welke DM-technieken en media passen bij jouw doelgroep?
  • De kijkfase
  • De leesfase
  • Design voor reponse
  • De samenhang tussen direct mail, direct e-mail en landing pagina’s
  • Bewezen technieken om response te verhogen per medium

De belangrijke DM-technieken en modellen om response en conversie te verhogen maken deel uit van jouw maatwerktraining, denk daarbij aan:

  • De beïnvloedingsprincipes van Robert Cialdini
  • De Dialoogmethode van Prof. Siegfried Vögele
  • The Art of Writing Copy van Herschell Gordon Lewis
  • Behavior Design van B.J. Fogg.

In een voorgesprek stemmen we de inhoud af

Ik heb veel ervaring in direct marketing en heb vaak samengewerkt met DM specialisten als Prof. Siegfried Vögele en Herschell Gordon Lewis. In mijn klantenkring voor direct marketingtrainingen bevinden zich: DM bureaus, financiële instellingen, banken, uitgevers, loterijen, energiebedrijven, reis organisaties, fondsenwervers, BtoB bedrijven, webwinkels en DM toeleveranciers in Nederland en meerdere Europese landen.

Ik heb kort geleden direct marketing trainingen verzorgd voor o.a. De Postcode Loterij, De Persgroep, Samlerhuset group en Vistaprint Europe.

Ik geef ook trainingen die helemaal gericht zijn op direct mail of juist helemaal gefocust op e-mailings

Stel je vraag, en binnen 24 uur heb je antwoord