Klanten werven kan veel slimmer, gratis e-boek

Wim van der Mark

Klanten werven met aandacht voor digitale mogelijkheden en persoonlijk contact

 

 

Klanten werven doe je tegenwoordig met een combinatie van content, social media, vindbaarheid, bellen en e-mailen. Dat zijn de ingrediënten voor slimmere acquisitie. Klanten werven is een gezamenlijke taak voor marketing en verkoop.

Sommige bedrijven houden vast aan telefonische acquisitie, anderen zetten juist vol in op digitale werving of social selling. Het optimum ligt vaak in het midden: inspelen op digitale oriëntatie, content verspreiden via sociale media en persoonlijk contact als de tijd daarvoor rijp is.

8 hoofdstukken, 8 cartoons, 8.000 woorden

Klanten werven kan veel slimmerDe ideeën over slimmer acquireren die ik de afgelopen jaren heb opgedaan, heb ik samengebracht in een overzichtelijk gemakkelijk leesbaar e-boek met acht prachtige cartoons van Sandor Paulus.

Download hier jouw gratis e-boek. Je hoeft geen e-mailadres achter te laten.

Aanmelden voor blogs (mag wel, hoeft niet)

 

Veel leesplezier met het e-boek en heel veel succes met het slimmer werven van nieuwe klanten.

 

Stel je vraag, en binnen 24 uur heb je antwoord