Maatwerk training direct mail

Wim van der Mark

Praktische training direct mail

Direct mail is bij uitstek geschikt voor doelgroepen die je niet met e-mail bereikt. Er is geen permissie nodig. Je hebt een hoger bereik en hogere attentiewaarde.

Benut wel alle kneepjes en gebruik in de praktijk bewezen concepten.

 

 

 

Direct mail in de marketingmix is bij uitstek geschikt voor het benaderen van doelgroepen waarmee je online moeilijk in contact komt. Mensen die je e-mailings niet openen of waarvan je geen permissie hebt om te e-mailen. Voor direct mail is geen permissie nodig, je krijgt nauwelijks afmeldingen. Je hebt een hoger bereik en hogere attentiewaarde dan bij e-mailings. Er is nauwelijks maildruk. Daar staat tegenover dat je extra kosten hebt voor print en porto.

Slim omgaan met direct mail is dus essentieel. Dat leer je in deze praktische training direct mail. Op maat voor je team, eventueel gecombineerd met de modernste digitale technieken.

Mogelijke onderwerpen:

  • Adressen en doelgroepen
  • Eén – en tweetraps campagnes
  • Kijk – en leesgedrag bij mailings
  • Oogcamera demo
  • De dialoogmethode
  • De rol van de envelop in de communicatie
  • De rol van de brief
  • Succesconcepten voor direct mailbrieven
  • Folders opmaken om reacties te krijgen
  • De mogelijkheden van ansichtkaarten als mailing
  • Schrijven om reacties te krijgen
  • De response mogelijkheden
  • Van print naar web
  • Landing pagina’s achter een mailing
  • Remarketing en direct mail

Ik ben Wim van der Mark en geef deze training al meer dan 25 jaar. Ik ken talloze praktijkvoorbeelden die van nut kunnen zijn voor jouw eigen praktijk. De laatste 10 jaar heb ik me veel meer toegelegd op online direct marketing, maar de mix met print is in sommige branches essentieel. Ik geef ook een maatwerktraining over e-mail marketing

Wil je eerst brede basiskennis opdoen over online marketing? Lees dan Marketing.com4.0

 

Stel je vraag, en binnen 24 uur heb je antwoord