Wie blijft doen wat hij altijd heeft gedaan, krijgt steeds minder!

Training e-mail marketing

Training e-mail marketing

Voor meer rendement uit e-mailings

Deze praktische training e-mail marketing training is volledig toegesneden op je eigen praktijk en je eigen e-mailings. Je kiest zelf de onderwerpen die van toepassing zijn. Je bepaalt zelf of de training één, twee of meer dagdelen duurt en of er een terugkom sessie nodig is.

Mogelijke onderwerpen:

  • E-mail adressen verzamelen
  • Optimale mailfrequentie bepalen
  • Openingspercentage verbeteren
  • E-mailings inhoudelijk verbeteren
  • E-mailings responsgericht maken
  • Landingpagina’s achter e-mailings inrichten
  • Afmeldingen beperken en voorkomen
  • De teksten van al je online uitingen sterker maken

 

Wim van der Mark en Rob Woelinga hebben een schat aan praktijk ervaring met e-mail marketing. Rob Woelinga is co auteur van het boek “Succesvolle e-mail marketing” (3e druk).

Stel je vraag en binnen 24 uur heb je antwoord

Andere DM trainingen

Training direct-mail