Training overtuigend schrijven

Training overtuigend schrijven

Leer in 1 dag hoe je klanten verleidt met tekst

Wil je wervende en overtuigende teksten schrijven voor je website en marketingacties? Dan kom je vroeg of laat in aanraking met de bekende methoden van neurowetenschappers als Robert Cialdini en Siegfried Vögele. Nu kun je natuurlijk al hun boeken doorworstelen. Maar je kunt het je ook gemakkelijk maken. Meld je aan voor de training overtuigend schrijven. Dan weet je na 1 dag hoe je klanten overtuigt met tekst voor je website, e-mailings en andere marketinguitingen.

Training overtuigend schrijven

Misschien ken je de beïnvloedingsprincipes van Cialdini al. Eenheid, wederkerigheid, schaarsheid, sympathie, autoriteit, sociale bevestiging en consistentie. Maar hoe pas je ze toe in je tekst? Dat is wat centraal staat tijdens de training overtuigend schrijven. Ook de dialoogmethode van professor Siegfried Vögele en de nieuwste inzichten van andere neurowetenschappers komen aan bod. We stippen de theorieën overigens alleen kort aan en gaan vooral in op de toepassing in (web)tekst. Daardoor ga je naar huis met veel nieuwe ideeën om je teksten overtuigender te maken en de conversie van je website en acties te verhogen.

Bekijk het interview van Rick Nieman met Robert Cialdini (klik op het vlak):

Wat weet en kun je na deelname aan de training overtuigend schrijven?

  • Je weet hoe klanten denken en hoe je ze met tekst verleidt
  • Lezers houden hun aandacht bij het doornemen van je tekst
  • De nieuwste inzichten van neurowetenschappers zijn je bekend
  • Je weet hoe je de beïnvloedingsprincipes van Cialdini in je teksten gebruikt
  • Dat geldt ook voor de dialoogmethode van professor Siegfried Vögele
  • Je weet met welke concrete punten je jouw (web)teksten kunt verbeteren

Praktische informatie

  • Prijs: € 495 exclusief btw en inclusief lesmateriaal, lunch, consumpties en certificaat 
  • Datum: verschillende data in het jaar – klik hieronder op ‘inschrijven in 1 minuut’ voor de actuele data
  • Incompany: de training overtuigend schrijven wordt ook incompany gegeven. Je bespaart al bij deelname van minimaal 5 personen. Klik hier als je een offerte wilt
  • Duur: één dag van 9.30 uur tot 17.00 uur
  • Locatie (centraal in het land): BCN Utrecht, Daltonlaan 100 in Utrecht
  • Soepele annulering: je kunt tot 2 weken voor aanvang kosteloos annuleren en je mag altijd een vervangende deelnemer sturen

Dubbele tevredenheidsgarantie

  • Voldeed de training overtuigend schrijven niet aan je verwachtingen? Meld het na de training en je krijgt zonder discussie je deelnamekosten terug.
  • Vind je na 3 maanden dat de geleerde technieken niet werken in de praktijk? Ook dan krijg je zonder discussie je deelnamekosten terug.

Training overtuigend schrijven

1 dag van 9.30 uur tot 17.00 uur

Klik hieronder op 'inschrijven' voor de actuele trainingsdata

7 tot 15 deelnemers

BCN Utrecht
Daltonlaan 100 in Utrecht

€ 495 exclusief btw en inclusief lesmateriaal, certificaat van deelname, consumpties en lunch

Ook mogelijk als incompany training op maat (klik op het icoontje voor een offerte)

- Annuleren tot 2 weken voor aanvang
- Vervangende deelnemer mag altijd
- Geld-terug-garantie

Trainer

Wim van der Mark

Wim startte bijna 30 jaar geleden het IDMK (Instituut voor Direct Marketing Kennis). Sindsdien is hij een veelgevraagd spreker en trainer over onderwerpen als tekstschrijven, marketing, verkoop en het met tekst psychologisch beïnvloeden van klanten. Hij heeft incompany trainingen over deze onderwerpen gegeven voor onder andere Schiphol, de Persgroep, de Goede Doelen Loterijen en BNG Bank. Wim is daarnaast auteur van boeken zoals ‘Verbeter uw direct-mail brieven‘, ‘Overtuigend & Interactief Schrijven‘, ‘Marketing.com 4.0‘ en ‘Verkopende brieven‘. 

Trainer

Martin van Kranenburg

Martin heeft meer dan 20 jaar ervaring in het optimaliseren van websites. Hij richt zich daarbij vooral op gebruik (usability) en conversie op basis van neuromarketing technieken – en heeft hiervoor de principes van Cialdini vertaald naar toepassingen voor websites. Hij kan je tijdens zijn trainingen dan ook als geen ander vertellen hoe je met jouw website een hogere conversie krijgt en hoe je het brein van je webbezoeker positief beïnvloedt. Naast open trainingen heeft Martin als online marketing trainer incompany trainingen gegeven voor bedrijven als T-Mobile, Achmea, Reaal, PostNL en VVV Nederland.