Over Wim van der Mark

Ik voel me trainer in elke vezel! Op mijn 18e jaar gaf ik al turnles  Ik ging graag voor de medailles, maar was ook blij als een minder getalenteerd kind een koprol geleerd had. Als verkoopleider trainde ik mijn eigen medewerkers.

Over Wim van der Mark

 

Ik ben Wim van der Mark. Tot 1990 werkte ik als accountmanager en verkoopleider bij Vierhand Direct Marketing. Toen we in die periode seminars organiseerden met Prof. Siegfried Vögele, wist ik wat ik de rest van mijn leven wilde doen: trainingen en presentaties geven om marketingcommunicatie te verbeteren.

Nieuw: sinds 26 november 2020 kun je mijn schrijftraining ook thuis als e-learning volgen, waar en wanneer je wilt

Eerst 17 jaar IDMK

In 1990 startte ik samen met Rob Woelinga het Instituut voor Direct Marketing kennis (IDMK). 17 jaar lang organiseerden we honderden trainingen en cursussen gericht op het optimaliseren van direct marketing resultaten. In 2007 hebben Rob en ik de incompany maatwerktrainingen afgesplitst van IDMK en voortgezet onder de naam Dialoogtrainers.nl. de rest van IDMK is opgegaan in Beeckestijn Business School, waarvoor ik nog steeds docent ben.

Daarna praktijktrainingen op maat

Sinds 2014 werk ik alleen. Ik focus me op het ontwikkelen en geven van schrijftrainingen . Ik heb daarbij maar één doel: helpen om meetbaar verschil te maken. Mijn motivatie haal ik uit de successen van deelnemers. Daar krijg ik nooit genoeg van! 

Freelance schrijftrainer voor verschillende opleiders

Als je individueel een schrijftraining van mij wilt volgen, kan dat bij verschillende opleiders als Beeckestijn Business School, ICM en ISCV.
Bekijk hier mijn trainingsagenda

Op 26 november lanceerde ik samen met neuromarketeer Martin van Kranenburg de e-learning Schrijven voor het brein. Met deze online training leer je teksten onweerstaanbaar te maken met de combinatie van neuromarketing en schrijftechnieken. De online training bevat 20 video’s en 5 praktische oefeningen. Meer weten? ga naar de website www.Schrijvenvoorhetbrein.nl  

Auteur van meerdere bestsellers

In 1996 schreven Rob en ik de bestseller “Verbeter uw direct-mailbrieven” hiervan verscheen in 2001 de achtste en laatste druk.

In 2003 schreven we als opvolger het boek “Overtuigend & Interactief Schrijven“. Daarvan verscheen in 2011 de derde gewijzigde druk.

In 2009 verscheen de eerste druk van mijn boek over online marketing voor het HBO: Marketing.com. In 2011, 2014 en 2017 volgden een steeds geheel gewijzigde tweede, derde en vierde druk.

Verder schreef ik voor de eerste, tweede en derde druk van het Basisboek Online Marketing het hoofdstuk over de inhoud van websites.

Ik publiceer regelmatig blogs over het optimaliseren van tekst in communicatie.

Bel me gerust op 06-54644314 of stuur een bericht.